bread

POMOC

 

Pomoc do aplikacji mobilnej i programu lojalnościowego Karta "Mój Lewiatan"

 

Co zrobić, aby dołączyć do programu?
Aby dołączyć do programu wystarczy odebrać kartę lojalnościową w sklepie oraz zarejestrować się na stronie Programu www.mojlewiatan.pl lub w aplikacji mobilnej Mój Lewiatan.

Możesz także uczestniczyć w programie posiadając wirtualną kartę. Odbierz ją rejestrując się do programu w aplikacji mobilnej Mój Lewiatan.

Czy są ponoszone jakieś koszty uczestnictwa w programie?

Nie, uczestnictwo w programie jest całkowicie bezpłatne.

 Jak mogę się zarejestrować w aplikacji Mój Lewiatan?

Aby zarejestrować się, należy pobrać na swój telefon darmową aplikację Mój Lewiatan ze sklepu Google Play i/lub App Store, a następnie uzupełnić prosty formularz rejestracyjny, korzystając z modułu „Moja Karta”  znajdującego się u w dolnym menu.

Czy program obowiązuje we wszystkich sklepach?

Program dostępny jest w wybranych sklepach naszej Sieci. Lista placówek biorących udział w programie dostępna jest na https://www.mojlewiatan.pl/sklepy

Jakie niezbędne dane należy podać podczas rejestracji?

Formularz rejestracji do programu przewiduje podanie danych obowiązkowych takich jak:

Numer telefonu

Adres e-mail

Data urodzenia

Imię

 W jakim celu podczas rejestracji podaję swoją datę urodzenia?

Data urodzenia będzie wykorzystywana w celach identyfikacyjnych m.in. przy składaniu i rozpatrywaniu reklamacji. Dniem swoim urodzin potwierdzisz tożsamość odbierając bon w sklepie. Podanie nieprawidłowej daty urodzenia skutkuje brakiem możliwości odebrania bonu.

 Czy podanie adresu e-mail jest konieczne?

Tak. Na podany adres e-mail otrzymasz hasło do swojego konta. Poprawny e-mail jest niezbędny, aby zresetować hasło do konta (jeśli je zapomnisz). Podanie błędnego adresu e-mail skutkuje brakiem możliwości zresetowania hasła.

Jak naliczane są punkty?

Punkty naliczane są za każde pełne 5 złotych wartości paragonu, począwszy od kwoty 10 złotych, przy czym za przekroczenie progu 10 złotych naliczane są 2 punkty.

Czy punkty naliczane są za wszystkie zakupione produkty?

Nie wszystkie produkty znajdujące się na paragonie klienta mają wpływ na liczbę przyznanych punktów. Za część produktów dostępnych w sklepach ze względu na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie są naliczane punkty. Dotyczy to: wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych (w tym piwa oraz piwa bezalkoholowego), biletów, zapałek, doładowań oraz opłaty rachunków, preparatów do początkowego żywienia niemowląt (w tym mleka początkowego), wyrobów leczniczych (leki), zakładów gier liczbowych, losów loterii pieniężnych, zakupy kart/doładowań telefonicznych typu pre-paid, zakup paliwa. Punkty nie są naliczane również przy kaucji za butelki.

Jak odebrać bon?

Jeżeli posiadasz odpowiednią liczbę punktów, która uprawnia Cię do odbioru bonu o wartości 10, 20, 50 lub 100 zł, poproś o jego wydruk przy kasie, podczas zakupów. Aby potwierdzić swoją tożsamość konieczne będzie podanie dnia urodzenia, który podałeś/aś podczas rejestracji.

Pamiętaj, aby móc odebrać bon Twoja karta musi być w pełni zarejestrowana!

Ile punktów należy zebrać aby odebrać nagrodę?

Aby odebrać nagrodę należy zgromadzić następującą ilość punktów

  bon o nominale 10 zł = 200 pkt.

  bon o nominale 20 zł = 390 pkt.

  bon o nominale 50 zł = 950 pkt.

  bon o nominale 100 zł = 1900 pkt.

Co zrobić gdy zgubię Kartę?

  • W przypadku zgubienia Karty Lewiatan skontaktuj się z najbliższym sklepem, w którym obowiązuje program Karta Lewiatan i poproś o wydanie nowej Karty.
  • Zaloguj się do swojego Konta Uczestnika https://www.mojlewiatan.pl/logowanie oraz
    w zakładce „Dodaj Kartę” wpisz numer nowej Karty.
  • W Koncie Uczestnika dezaktywuj również zgubioną kartę.


Nową kartę możesz również powiązać ze swoim numerem telefonu w sklepie.

Wystarczy, że podasz numer telefonu, na który zarejestrowana została zgubiona karta, a Twoja nowa Karta zostanie dopisana do Twojego Konta – nie zapomnij jednak dezaktywować zgubionej Karty.

Pamiętaj, że tylko w przypadku zarejestrowanych kart (lub pre-rejestrowanych) nie stracisz zebranych punktów, gdy zgubisz Kartę.

Jeśli nie zarejestrujesz swojej Karty Lewiatan, nie będziemy mogli odzyskać Twoich punktów!

Nie otrzymałem kodu weryfikującego/mam problem z rejestracją

W takim wypadku prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie https://www.mojlewiatan.pl/kontakt/ lub kontakt poprzez aplikację mobilną. W zgłoszeniu koniecznie podaj numer swojej Karty Lewiatan oraz numer telefonu przypisany do Karty. SMS-em otrzymasz kod weryfikacyjny.

Nie otrzymałam/em 100 punktów powitalnych

Aby otrzymać 100 punktów powitalnych konieczna jest pełna rejestracja Uczestnika w aplikacji lub na https://www.mojlewiatan.pl/rejestracja/ wraz z wyrażeniem wszystkich zgód na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowo – promocyjnych. Rejestracji Karty należy dokonać w ciągu 30 dni od daty pierwszej transakcji na Karcie lub pre-rejestracji Karty.

Jak mogę sprawdzić saldo swoich punktów?

Saldo swoich punktów Uczestnik Programu może sprawdzić logując się do swojego konta lub w sklepie podczas płacenia za zakupy.

Czy mogę mieć więcej kart przypisanych do jednego konta?

Tak, aby dodać kolejną Kartę plastikową do posiadanego już konta należy zalogować się do konta, wybrać opcję „Twoje karty” a następnie „Dodaj kartę” i wpisać numer dodawanej Karty plastikowej.

Czy mogę posiadać więcej kart wirtualnych?

Nie, do jednego numeru telefonu generowany jest tylko jeden numer wirtualnej karty.

Czy z aplikacji Mój Lewiatan mogę korzystać wspólnie z inną osobą w ramach jednego konta?

Jak najbardziej. Do swojego konta Uczestnika możesz zalogować się z dowolnego telefonu, na którym zainstalowana jest aplikacja Mój Lewiatan.

Nie pamiętam hasła do swojego Konta Uczestnika

W takim wypadku przy próbie logowania należy skorzystać z opcji „nie pamiętam hasła” , wpisać adres e-mail podany przy rejestracji do programu lojalnościowego, na który przyjdzie link do resetowania hasła.

Przypadkowo została dezaktywowana karta na koncie. Co zrobić?

W takim wypadku należy wysłać zgłoszenie na adres [email protected] lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie https://karta.lewiatan.pl/kontakt/

Z mojego konta zniknęło część punktów. Co się z nimi stało?

Każdego roku, w dniu 31 stycznia tracą ważność punkty znajdujące się na kontach Uczestników, które zapisano na nich przed dniem 1 stycznia roku poprzedniego.

Jak zmienić numer telefonu przypisany do konta?

Aby zmienić numer telefonu przypisany do konta należy skontaktować się poprzez formularz dostępny na stronie: https://www.mojlewiatan.pl/kontakt/

Zmiana numeru telefonu przypisanego do karty wirtualnej wymaga odinstalowania aplikacji i ponownego jej zainstalowania na nowy numer telefonu. Aby nie stracić dotychczas zebranych punktów należy uprzednio odebrać nagrodę w sklepie.

Jak usunąć konto i zrezygnować z uczestnictwa w Programie lojalnościowym

Chcąc zrezygnować z uczestnictwa w Programie i usunąć konto należy wypełnić odpowiedni wniosek (tj. Załącznik nr 1 do Regulaminu Karty - Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy) i wysłać go e-mailem na adres karta(at)lewiatan.pl lub pocztą tradycyjną – na adres Organizatora: Lewiatan Holding S.A. z siedzibą we Włocławku, ul. Kilińskiego 10, 87-800 Włocławek.

Jak usunąć konto w aplikacji  Mój Lewiatan?

Odinstalowanie aplikacji nie jest równoznaczne z usunięciem konta w programie. Aby usunąć konto z Serwisu należy wysłać zgłoszenie na adres [email protected]

Konto można usunąć w dowolnym momencie. Pamiętać należy jednak o tym, że po usunięciu konta nie będzie możliwości zbierania punktów, odbierania nagród i korzystania z dedykowanych promocji i kuponów. Nie będzie również dostępu do historii zakupów.

Jak zalogować się do konta w aplikacji?

Po rejestracji w aplikacji jest się zalogowanym do momentu wylogowania. Po wylogowaniu się przy pierwszym zalogowaniu do konta należy podać hasło, które przyszło na adres e-mail podany podczas rejestracji karty. Po zalogowaniu się hasło należy zmienić wchodząc w „edycję danych”.

Hasło do pierwszego logowania nie przyszło na adres e-mail podany podczas rejestracji.

W pierwszej kolejności należy monitorować zakładki SPAM oraz Kosz. Jeżeli hasło nie dotarło należy zgłosić problem poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://mojlewiatan.pl/kontakt/

Mam już kartę plastikową. Co zrobić żeby otrzymać numer karty wirtualnej?

Wystarczy zalogować się do swojego konta w aplikacji mobilnej a numer karty wirtualnej wygeneruje się automatycznie. Punkty z obu kart będą się sumować.

Po zalogowaniu się do konta w aplikacji mobilnej uległ zmianie numer karty.

Dotychczasowi uczestnicy programu, którzy posiadają kartę plastikową otrzymują numer karty wirtualnej po zalogowaniu się do swojego konta. Na ekranie głównym „Moja Karta” jako główny widoczny jest numer karty wirtualnej. Natomiast listę kart przypisanych do konta można sprawdzić w module „Twoje karty”.

Jaka jest różnica między programem lojalnościowym Karta Lewiatan a aplikacją mobilną Mój Lewiatan?

Program „Karta Lewiatan” jest to program lojalnościowy dla klientów sieci Lewiatan, a aplikacja mobilna Mój Lewiatan jest dodatkową częścią składową tego programu. W aplikacji dostępny jest wirtualny odpowiednik plastikowej. Ponadto w aplikacji Mój Lewiatan użytkownik znajdzie dodatkowe funkcjonalności i korzyści. Instalując aplikację mobilną Mój Lewiatan istnieje możliwość połączenia obecnego konta użytkownika programu z kontem w aplikacji i wygenerowanie wirtualnej karty. Istnieje również możliwość zarejestrowania się w programie bezpośrednio w aplikacji.

Aplikacja mobilna nie działa poprawnie, zawiesza się.

  1. W przypadku problemów z dostępem do Usługi Cyfrowej Użytkownik powinien sprawdzić następujące elementy:
  1. czy jest stabilne połączenie komórkowe do transmisji danych lub łączność z Wi-Fi,
  2. czy na telefonie zainstalowana jest najnowsza wersja aplikacji,
  3. czy jest wystarczającą ilość pamięci na urządzeniu,
  4. czy nie należy zaktualizować wersji systemu operacyjnego samego telefonu,
  5. aby poprawić funkcjonowanie aplikacji zalecane jest wyczyszczenie jej pamięci podręcznej, korzystając z instrukcji:
    1. dla systemu Android - Aplikacje > Mój Lewiatan > Pamięć > Wyczyść dane.
    2. dla systemu iOS - Ustawienia > Ogólne > Pamięć iPhone > Z listy należy wybrać Mój Lewiatan > Usuń aplikację. To działanie usunie aplikację i konieczne będzie jej ponowne pobranie z App Store.
  6. spróbować wymusić zamknięcie aplikacji i uruchomić ją ponownie
  7. w ostateczności zalecane jest zrestartowanie telefonu, odinstalowanie aplikacji i zainstalowanie jej ponownie

W przypadku dalszych trudności w korzystaniu z dostępu do Usługi Cyfrowej prosimy o kontakt na adres [email protected] podając swój numer telefonu, model telefonu, wersję aplikacji (wersję aplikacji można sprawdzić w dolnym menu w zakładce „Więcej”). W celu poprawnego działania aplikacji wymagana jest najświeższa dostępna wersja dostępna w sklepie Google Play lub App Store.