POMOC

 

Pomoc do aplikacji mobilnej i programu lojalnościowego Karta "Mój Lewiatan"

 

Co zrobić, aby dołączyć do programu?
Aby dołączyć do programu wystarczy odebrać kartę lojalnościową w sklepie oraz zarejestrować się na stronie Programu www.mojlewiatan.pl lub w aplikacji mobilnej Mój Lewiatan.

Program dostępny jest w wybranych sklepach naszej Sieci. Lista placówek biorących udział w programie dostępna jest na https://www.mojlewiatan.pl/sklepy

Możesz także uczestniczyć w programie posiadając wirtualną kartę. Odbierz ją rejestrując się do programu w aplikacji mobilnej Mój Lewiatan.

 

Jak naliczane są punkty?

Punkty naliczane są za każde pełne 5 złotych wartości paragonu, począwszy od kwoty 10 złotych, przy czym za przekroczenie progu 10 złotych naliczane są 2 punkty.
Nie wszystkie produkty znajdujące się na paragonie klienta mają wpływ na liczbę przyznanych punktów. Część produktów dostępnych w sklepach jest wyłączona. Są to m.in. alkohol, papierosy, farmaceutyki czy produkty do początkowego karmienia niemowląt. Produkty te są wyłączone z mocy prawa, a ich pełna lista dostępna jest w regulaminie programu lojalnościowego.

 

Jak odebrać bon?

Jeżeli posiadasz odpowiednią liczbę punktów, która uprawnia Cię do odbioru bonu o wartości 10, 20 lub 50 zł, poproś o jego wydruk przy kasie, podczas zakupów. Aby potwierdzić swoją tożsamość konieczne będzie podanie dnia urodzenia, który podałeś/aś podczas rejestracji.

Pamiętaj, aby móc odebrać bon Twoja karta musi być w pełni zarejestrowana!

 

Co zrobić gdy zgubię Kartę?


Nową kartę możesz również powiązać ze swoim numerem telefonu w sklepie.

Wystarczy, że podasz numer telefonu, na który zarejestrowana została zgubiona karta, a Twoja nowa Karta zostanie dopisana do Twojego Konta – nie zapomnij jednak dezaktywować zgubionej Karty.

Pamiętaj, że tylko w przypadku zarejestrowanych kart (lub pre-rejestrowanych) nie stracisz zebranych punktów, gdy zgubisz Kartę.

Jeśli nie zarejestrujesz swojej Karty Lewiatan, nie będziemy mogli odzyskać Twoich punktów!

 

Nie otrzymałem kodu weryfikującego/mam problem z rejestracją

W takim wypadku prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie https://www.mojlewiatan.pl/kontakt/ lub kontakt poprzez aplikację mobilną. W zgłoszeniu koniecznie podaj numer swojej Karty Lewiatan oraz numer telefonu przypisany do Karty. SMS-em otrzymasz kod weryfikacyjny.

 

Nie otrzymałam/em 100 punktów powitalnych

Aby otrzymać 100 punktów powitalnych konieczna jest pełna rejestracja Uczestnika w aplikacji lub na https://www.mojlewiatan.pl/rejestracja/ wraz z wyrażeniem wszystkich zgód na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowo – promocyjnych. Rejestracji Karty należy dokonać w ciągu 30 dni od daty pierwszej transakcji na Karcie lub pre-rejestracji Karty.

 

Jak mogę sprawdzić saldo swoich punktów?

Saldo swoich punktów Uczestnik Programu może sprawdzić logując się do swojego konta lub w sklepie podczas płacenia za zakupy.

 

Czy mogę mieć więcej kart przypisanych do jednego konta?

Tak, aby dodać kolejną Kartę do posiadanego już konta należy zalogować się do konta, wybrać opcję „Twoje karty” a następnie „Dodaj kartę” i wpisać numer dodawanej Karty.

 

Czy z aplikacji Mój Lewiatan mogę korzystać wspólnie z inną osobą w ramach jednego konta?

Jak najbardziej. Do swojego konta Uczestnika możesz zalogować się z dowolnego telefonu, na którym zainstalowana jest aplikacja Mój Lewiatan.

 

Nie pamiętam hasła do swojego Konta Uczestnika

W takim wypadku przy próbie logowania należy skorzystać z opcji „nie pamiętam hasła” , wpisać adres e-mail podany przy rejestracji do programu lojalnościowego, na który przyjdzie link do resetowania hasła.

 

Z mojego konta zniknęło część punktów. Co się z nimi stało?

Każdego roku, w dniu 31 stycznia tracą ważność punkty znajdujące się na kontach Uczestników, które zapisano na nich przed dniem 1 stycznia roku poprzedniego.

 

Jak usunąć konto i zrezygnować z uczestnictwa w Programie lojalnościowym

Chcąc zrezygnować z uczestnictwa w Programie i usunąć konto należy wypełnić odpowiedni wniosek (tj. Załącznik nr 1 do Regulaminu Karty - Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy) i wysłać go e-mailem na adres karta@lewiatan.pl lub pocztą tradycyjną – na adres Organizatora: Lewiatan Holding S.A. z siedzibą we Włocławku, ul. Kilińskiego 10, 87-800 Włocławek.